mandag den 21. januar 2013

Mandag

Jeg har tilbragt min weekend med en 32-timers aften-nat-weekend på job, og nu er det mandag. Eftersom jeg først vågnede kl 15, da Casper kom hjem (med en overraskelse fra bageren), er ugens første dag snart gået. Vi har haft nogle rolige nætter på job, så har haft tid til at starte på en lille blæksprutte. Jeg er blevet inspireret af Josefine's flotte initiativ, og opskriften kan findes her. Iøvrigt en opskrift lige efter mit hoved, da der ikke er alt for mange dele der skal syes sammen med nål og tråd til slut. Hvis resultatet bliver godt, og hvis jeg har mod på at lave flere, sender jeg fluks et par stykker til Josefine's sprutteindsamling. :)




1 kommentar:

  1. Hvor ser den skøn ud den der sprutte. Glæder mig til at se det færdige resultat...

    SvarSlet