lørdag den 26. januar 2013

Ovenpå igen.. Så småt..

Jeg har siden mandag lagt under dynen med feber, hoste og ondt i kroppen. Igår begyndte det så heldigvis at gå den anden vej, og føler mig nu nogenlunde frisk, omend noget mat i kroppen. Det jeg glæder mig allermest til er en løbetur. Det er svært at se dagene gå fra sofaen, når man er vant til at løbe 40-50 km om ugen. Dårlig samvittighed kan heller ikke helt udelukkes. Jeg har dog i løbet af ugen været lidt produktiv, når jeg ikke har sovet. 1: Sprutten er blevet færdig. 2: Ildvidnet af Lars Kepler er læst på rekordtid, og kan KUN anbefales. 3: En lille hækleprøve på Zig-zag-mønster fra Politikens strikke- og hæklebog. Det ses nok ikke på billedet, men der er nederst hæklet med 3 mm, dernæst 2,5 mm, og til slut 2,5 mm med dobbelt garn. Kan konkludere at hvis jeg nogensinde kommer igang med drømmen om et multifarvet tæppe, bliver det 2,5 med enkelt garn. 4: Slutteligt har jeg hæklet et halsrør. Opskriften er fra Yarn-freak og fåes LIGE HER. Jeg har hæklet det i gråt Merino-uld som anvist i opskriften. Farven er valgt således at den passer både til min vinterjakke og min forårs-anorak. Hvis jeg skal hækle et igen, skal det være hvidt og mørkeblåt. Kan på nuværende ikke være bekendt at smide billed op af undertegnet med halsrør, da jeg som sagt lige er stået op fra sygelejet. :) God weekend!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar