søndag den 3. februar 2013

Begavet :)

Her til aften var vi inviteret ud til et par rigtig gode venner vi har: Danny og Fie. En anden god veninde Annette var der også.
Min mand Casper og Danny er gode kolleger på Holstebro Kaserne, og sidste år var de udsendt til Afghanistan sammen.
I det halve år brugte Fie og jeg rigtig mange timer sammen, og det er Fies fortjeneste at jeg har fået øjnene op for at være bare lidt kreativ. :) Nå men udover dejlig lasagne i aften, fik jeg også en fint indpakket gave fra Fie og Annette. Helt spontant uden anledning. De to har idag siddet og været kreative med symaskine og syet elefanter. I gaven lå en rød elefant fuld af kærlighed, og et etui til mine hæklenåle, hvilket jeg har tænkt på i lang tid at jeg selv skulle have lavet. Jeg blev selvfølgelig rigtig overrasket, og er utrolig glad for både elefant og etui. Fie kan besøges HER. :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar